Ana içeriğe atla

Bugün ne yaptık 💚

Herkese merhaba 🙋  birkaç gündür yeni konu açamıyorum, evde internet bağlantimda bir sıkıntı oluştu ve sürekli kesiliyordu. Hallolunca hemen geldim.  Yazmayı özlemişim. Bugün yine muhabbet tadında günlük hayatimizi paylasacagim  sizlerle 😊 birkaç gündür kızımla gezmelerdeyiz. Cumartesi akşamı Neoplus'a göturduk, birkaç ihtiyacimizi aldık. Ben mağaza gezerken hasan eylül u minik trene bindirmis bi çıktım öyle geziyor trende. Dakikalarca güldüm o ifadeye. Pazar günü annemlerde iftara davetliydik. Ailece güzel bir gün geçirdik. Bugün de arkadaşımla çarşıya gezmeye çıktık. Arkadasiminda eylül den biraz büyük bebegi var. Iki bebekle ne kadar gezilebilirse gezdik🙈 yaklaşan doğum günleri için süsler baktık.  Hatta biraz bişeyler almış olabiliriz dayanamayip😀 aklımda süper fikirler oluştu eylül un doğumgünü için.  Ee ne diş partisi yaptım ne 6 ay kınası. Hevesimizi bu güne sakladiysak demek😀 gerçekten çok çok güzel şeyler var.İnsanın ozenmemesi imkansız.  Ve fiyatlar çok uygundu. Biraz dinlenmeye oturduk biraz bebek bakim odasinda takildik biraz mağaza gezdik derken saatler geçti. Donerken pazara uğramam gerektiği için erken ayrıldım. Güzel bir gün oldu bizim için.  Tabi eylül kuş baya yorgun düştü erkenden uyudu. Akşam birde babam süpriz yapıp gelince bu günde tadından yenmez oldu ❤ oturduk muhabbet ettik. Ve bugunde böyle bitti. Bugünün en güzel ayrıntılarından biri dinlenmek için oturma dan önce migrostan atistirmak için aldigimiz saray love it bisküviler oldu. Az önce bir paket açıp hasana ve babama ikram ettim.  Ve paketin içinden kitap ayracı çıktı. Üstünde "kitabın senin ışığın olsun..." yazıyor.  Böyle küçük ayrintilari severim bilirsiniz. Gerçekten favori ürünlerim den biri artık bu bisküviler ve sarayın diğer ürünleri.  Kitap okuma da dur simdi😀💚 sizler için resimleri ekliyorum hemen.



Başka bir yazıda tekrar görüşmek üzere hoşçakalin 💜 😊 

Yorumlar

  1. Yaaaa kıskandım ben de aldım onlardan ama bana ayraç çıkmadıııı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde arkadaşimla 3 kutu aldık birinden çıktı 😀

      Sil
  2. pembesini denemiştim bisküvilerin, renklerini çok seviyorum bende :)

    YanıtlaSil
  3. Bisküvilerin renkleri çok tatlıymış ben de deneyeceğim. Hediyesi de,çocukları kitap okumaya teşvik edici. ☺️

    YanıtlaSil
  4. Macaron havasında di mi? İnsan, çocuğu bir yaşına girerken kendinin doğum günü gibi oluyor. Keyifle geçsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet görüntü açısından macaron gibi ama tat olarak pek benzemiyor keşke benzese on paket alırdım heralde 😀 evet ya kendi doğumgünüm olsa bu kadar onemsemem çok hevesliyim,insallah😊

      Sil
  5. Ya bu büskiviler çok güzel. Ben Frambuazlısına bayılmıştım. Henüz kayısıyı denemedim, korkuyorum :D Vee o küçük ayrıntı gerçekten çok mutlu ediyor. Paketin içinden, ben hariç herkese çıktı o ayraç ama bi bana çıkmadı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😀😀 çıkar ya, kayisiliyi eşim ve arkadaşım beğenmedi ama ben begendim hatta onları sabah yedim aksama kalmadi 😀

      Sil
  6. bisküviler harika duruyor, sevgiler

    YanıtlaSil
  7. İlk defa görüyorum bu bisküvileri çok şirin görünüyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baya alt raflara koymuşlar bende başka bir bisküvi ararken buldum 😊

      Sil
  8. Daha evvel hiç görmemiştim 😃 Güzellermişş 👍🏻

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşım diyet yapioz şurada dimi 😂😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Itıraf ediyorum ben bir oburum. Hani pazartesi sabah diyete başlayıp öğlen bırakanlar var ya heh işte o benim. 😶😶 kusura bakma tatlim😀

      Sil
  10. Cok guzeller ya, hic denk gelmedi bana. Gorursem mutlaka alirim 😄

    YanıtlaSil
  11. Cok guzeller ya, hic denk gelmedi bana. Gorursem mutlaka alirim 😄

    YanıtlaSil
  12. Ah diyette olmasam onları o kadar merak ediyorum ki! Afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  13. bisküvileri merak ettim en kısa zamanda almam lazım :)

    YanıtlaSil
  14. Görüntüsüne hep takılırdım çileklisini denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzelmiş ^^
    Henüz hiç görmedim lakin fark ettiğimde mutlaka deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  16. Aynen daha önce hiç denemedim ama ilgimi cekmedi degıl denemekte fayda var 😂😂👍🏻

    YanıtlaSil
  17. Bu bisküviler sunum için çok guzeller ☺

    YanıtlaSil
  18. Renkler harika :)

    YanıtlaSil
  19. Yaa bizde güzel degildir diye almamistik.İlk firsatta alicam tatl sagol 😄

    YanıtlaSil
  20. Hiç dikkatimi çekmemişti bu bisküviler. Migrosa gider gitmez bakıyorum olacağım :-)

    YanıtlaSil
  21. Hiç dikkat etmemiştim bu bisküvilere gittiğimde bakayım 😊

    YanıtlaSil
  22. renkleri harika, tadını da merak ettim şimdi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meyveli tatları seviyorsanız denemelisiniz o zaman 😊

      Sil
  23. ilk defa gördüm bende ne kadar guzellermis :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine . Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen ö

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺ Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs... Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye serm

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları. Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçl