Ana içeriğe atla

Sohbet tadında💙

Heeerkese kocaman bir Merhaba 🙋 öncelikle sağlık durumumu merak eden sevgili arkadaslarima turp gibiyim demek istiyorum. Bugün kontrole gittik ve hersey yolunda olunca alcımı aldılar 🙌 sadece birkac gun sıkı bir bandaj baglamamı ve hareket etmemi istedi doktor. Eğer şikayetim olursa tekrar gideceğim. BandajI bağladım. Doktor istemese de zaten 9 buçuk aylık bir bebekle yalnız kalıp yatmak mümkün değil malum. Bende haliyle doktorun dediği gibi bol bol hareket ettim. Hatta eylül un yoğurdu bittiği için günlük süt almaya markete bile gittim o derece yani. Tabi kaç gündür herkes etrafimdaydi sagolsunlar . Bugün artık hasanin da pili bitti ve aksama kadar uyudu. Yani hersey güzel çok şükür.

Evet şükür demişken hayatın akışına kapılıp şükür etmeyi unuttugumuz ne çok şey var . Hastane koridorlarinda bunu daha iyi anlıyor insan. Kendi yemeğimi pişirebilmek bebegimle ilgilenebilmek bile ne kadar büyük nimetmis. Sukur de ne önemli bir kelimeymis. Hasta olunca sağlığın kıymeti anlaşılıyor... o zaman kocaman bir şükür halimize ❤



Salı günü ve bugün hastanede birkaç saat geçirdik. Tabi malum ayak alçda yanında bir bebek herkes bana acıyan gözlerle bakiyor😀 
Kadınlar arkamdan vah vah çekiyorlar falan.  Bu arada yanıma oturup soruyor birkaç tanesi kızım düştünmü. Dua Et bebekle dusmemissin. Kırdınmi bacağını. Bebeğe kim bakcak yazık; diye başlayan sorular ve sonra benimde şuram ağrıyo  buram tutuldu diye devam eden sonunda geçmiş olsunlar dileyerek sona eren sohbetler 😀
Birde bende bir huy var böyle tramvay otobus hastane postane nereye girersem direk etrafi gözlemlerim. Kafamda o insanlarla ilgili hikayeler uydururum. Yani mesela bir kadın oturuyor yanında genç bir adam var. Derim ki yaşli annesini hastaneye getirmiş adam falan gibi. Bu hem güzel hem kötü bir huy. Güzel çünkü beklerken zaman geçiyor. Kötü çünkü insanin beyni yoruluyor. Yapmayacağım diyorum ama istemsizce yine yapıyorum. Iki gün hastanede böyle geçti işte🙈

Işte böyle. Atlattik çok şükür. Aman diyeyim attığınız adıma dikkat edin 😀 sırf rahat diye ayaginiza büyük gelen kocaman  terlikler giyip kosmayin evde tamam mi🙈

Bu arada her şeyde bir hayır var. Ben yine bu olaydan kendime düşen Hayrı buldum. Heey dost bildiğim insan. Mutlaka okursun ya sen bu yazıyı. Iyi günlerimde her gün ararken böyle günlerde üstüne bir iş yüklerim diye korkuna aramiyorsun belli. Bir nasılsın demen yeterdi. Ama demeyerek bana bir iyilik yaptın yine istemeden. Sağol cınım yaa hadi kötü günler  geçti çıkabilirsin ortaya 😜😜😎

Okuduğunuz için teşekkürler canlar tekrar görüşmek üzere iyi aksamlar💜

Yorumlar

  1. Çok geçmiş olsun canım benim, artık iyisin ya önemli olan bu ^^
    Dikkat et kendine <3

    YanıtlaSil
  2. Gecmis olsun kucuk bebekle zor hakikaten hastanede bende insanlarin hayat hikayelerini tahmin etmeyi severim:))

    YanıtlaSil
  3. Ay neyin var canm kacirmisim ben :( cok gecmis olsunnn .Kiyamam sana.Hemencene iyiles insallah.

    Bidr bende ayniyim.karakter analizi yaparım.İnceler kendi kafamda yorumlarim bu seferde :) ben memnunum ama insanları analiz etmekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AyagimI burktum bilegimdeki bağlar zedelenmiş canım alçiya almislardi çıktı çok şükür geçti çok sagol😊 bende seviyomda bi süre sonra yoruluyo kafam🙈

      Sil
  4. Bi an düşündüm de,ben de pek sormadım sanki hatırını,hayata daldım.. Hii utandım kendimden 🙈🙈 iyi olmana sevindim hadi geçmiş olsun canım 😚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canim ya en azından burdan yazdin yorum olarak falan ah ah kaç yıldır hayatımda olup bi aramayanlar utansin😀 çok sagol tatlim😍

      Sil
  5. Tekrardan geçmiş olsun atlattıgınıza sevindim. Gerçekten şükretmek çok önemli Allah dermansız dert vermesin 🙏🏻

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun gözün aydın canım Allah beterinden saklasın

    YanıtlaSil
  7. Çok ama çoook geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  8. Cok cok gecmis olsun ablacim. Ve gercek yakinlar gercekten zor zamanlarda belli oluyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım benim bazen sırf bunu anlamak için böyle şeyler başımıza geliyor olabilir diyorum 😊

      Sil
  9. Geçmiş olsun cnaım Allah beterinden korusun

    YanıtlaSil
  10. canım çok geçmiş olsun, acil şifalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim şimdi iyiyim çok şükür ❤😊

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine . Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen ö

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺ Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs... Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye serm

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları. Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçl