Ana içeriğe atla

Eylülün 1.yaş günü 🌼

Herkese merhaba 🙋  dün eylulun doğum gününü ailemiz ve yakın arkadaşlarımızla kutladik. En başta küçük bir pasta alır kutlarız diye başlayan sonra özellikle anne ve baba kisisinin içinden birer parti insanı çıkmasıyla beraber kocaman bir pasta alınıp süslü püslü kutlanan bir doğum gününe dönüştü🙈
Bu paket Mısırlari bir gece önceden kendim hazirladim. Pastayı da son anda 1 şeklinde yaptırmaya karar verdik😊

 Tabi gelen misafirlerimiz için minik paketler içinde şekerleme ve magnetler hazırladım. Onun dışında ikramlik lokumlar ve sevgili komşumun eylül için yaptirdigi "eylül 1 yaşında" yazili çikolatalar vardı😊


Kendim kanepeler,browni ve makarna salatasını yapabildim. Kayinvalidemde sağolsun hamur işi börek ve mercimek köftesi getirmiş 😊

Pek bulasik işi olmasını istemediğim için pet bardak ve tabaklar almıştım😊 

Çok güzel bir gün geçirdik. Bol bol resim cekindik, anılar topladık.
Tabi sonra hep beraber hediyeleri açtık oyuncak oynadık, bol bol yedik içtik ve harçlık topladık 😀

Ama en önemlisi sevdiklerimizle beraberdik, her emeğime değdi çok şükür 💕
Aslında eylulun doğum günü 16 agustos ama herkesin katlabilmesi için dün yaptık.😊

Iyiki dünyama geldin benim minik bitim. Bana çoğu zaman zor olan ama herseye bedel olan annelik duygusunu tattiran Rabbime binlerce şükür olsun. Ve isteyen herkes yaşasın bu duyguyu 💕

Okuduğunuz için teşekkürler, lütfen takip etmeyi unutmayın.  Sevgiyle kalın 😊

Yorumlar

  1. Herşey pembe, cıvıl cıvıl ne tatlı öyle ! Nice yaşları olsun minik kuşun, yüzü hep gülsün.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler inşallah 😊💜

      Sil
  2. Baya geniş çaplı,özenli bir kutlama olmuş.Nice nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz öyle oldu sanırım 🙈 çok teşekkür ederiz 😊

      Sil
  3. Ay ne güzel görünüyorsunuz maşallah :)) Eylül'e sağlıklı, huzurlu nice mutlu yıllar diliyorummm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım Teşekkürler bakısının güzelliği o😊😊

      Sil
  4. Her şey çok güzel görünüyor, nice mutlu yıllara <3

    YanıtlaSil
  5. Cok güzel olmus ki herseyy :) hadi nice yaslara hep birlikte girin insallah :) masallah kuzucuga 😘😘

    YanıtlaSil
  6. Nice nice musmutlu yıllaraa :)

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı olmuş iyi ki doğmuş miniğin :)

    YanıtlaSil
  8. ayyyyyy mıncıklasanaaaa benim için koklasanaaaa. büyüdü yaaaaaaa aylar ne çabuk geçiyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ever gerçekten öyle zaman çok hızlı, minicik larim tabi keyifle 😀

      Sil
  9. Çok tatlısınız maşallaahhh canımmm :)
    Minik Eylül' e mutluluk dolu bir ömür diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin tatlım çok teşekkür ederiz 😊😊

      Sil
  10. iyi ki doğmuş Eylül :) inşAllah mutlu mesut büyür :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Denebunu Mayıs ayı kutum geldii💚

Herkese merhaba 🙋  bugün öğlene doğru denebunu mayis ayı kutum elime ulaştı. Bende sizlerle kutu açılımı yapmak istedim😀 Bu benim ilk denebunu kutum. Üye olalı baya zaman oluyorum. Geçen Ayın sonunda bana uygun bir kutu olduğuna dair mail aldım ve çoook sevindim. Bugunde elime ulaştı.
Kutunun içeriği resimde gördüğünüz üzere 1 adet Huggies yeni doğan ıslak mendil. 4 adet doğadan yumuşak içim yeşil çay. 1 adet elidor kuru şampuan ve 1 adet signal white now cc diş macunu.


Huggies yenidogan ıslak mendilin içinde 56 tane var ve dokusu mükemmel. Yumuşacık. Havlu gibi. El değmeden üretilmiş. Yenidoğan bir bebeğin ağız kenarını avuç içlerini bile silebilecegimiz arka kısmında resimlerle anlatılmış. Kesinlikle parfüm yok. Tek kötü yani kilitli kapağı olmaması.  Bizim için tam ideal oldu bu ıslak Mendili yollamaları. Zaten şu anda ihtiyacimiz dahilinde bir ürün kendisi😀
Signal white now cc diş macunu 16 ml. Beyazlatma vaat eden bir ürün çoğu diş macunu gibi. Uzun süredir colgate kullanıyoru…

Bebeklerle park ☺

Herkese tekrardan  Merhaba sevgili okuyanlar☺ Bugün kahvaltıda misafirimiz vardı annem ve doruk.Ablam çalıştığı için doruğa annem bakıyo evde sıkılmışlar hava da güzel olunca kahvaltı sonra da park yapalım dedik.Annem bebeklere bakarken ben kahvaltı hazırladım. Bu arada doruk oglanla eylül kız arasında 1 buçuk yaş var yani doruk bizim küçük abimiz ☺ Kahvaltimizi yaptık çaylarimizi bitirdik.Sira geldi bebeklerin bakımına. Kahvaltıda ustlerini islatan eylül ve dorugun bi güzel altı üstü değiştirildi.Onlar biraz daha oyun oynarken annem gündüz tv programlarını izledi çay keyfine devam etti.Sonra biraz parka çıkalım dedik ve bizim evin yakınındaki  bi parka gittik.Hava güzel olunca dolmuş tabi parklar...teyzeler örgülerini  örer,çocuklar kaydırak kayar,biz dorugu Salıncağa bindiririz  hatta mangal yakanlar  bile vardı az ilerde. Biraz daha ilerde bulunan parka.gittik orasi daha sakindi.Eylül kız bu arada yine arabada uyudu.Bende fırsattan istifade atladım Salıncağa. Doruk beni görünce şaş…

Eylül için: muzlu krep👍👍

Herkese iyi geceler 🙋  bu sabah eylül için uzun araştırmalarım sonucunda en beğendiğim muzlu krep tarifini buldum ve yaptım. Kesinlikle bu. Sizinle de paylaşmak istedim çünkü hem tadı güzel oldu hemde çok kolay çevirebildim tavada. Hatta siz malzemeleri iki katına çıkarın üstüne çikolata sürüp kendiniz de yiyin😀 şahsen kalanları ben öyle yaptım🙈 eveeet gelelim tarife.

1 adet yumurta sarısı(1 yaş üstü için tamami)
Yarım muz
1 yemek kaşığı yoğurt
1 yemek kaşığı un
1 yemek kaşığı üzüm pekmezi

 Bebeğinizin ayına göre içine kuru üzüm de atabilirsiniz ☺ malzemeleri iyice karıştırın. Az yağla kizdirilmis tavada arkali onlu kısık ateşte pişirin. Çevirmek için acele etmeyin biraz geç pişiyor. Yanına ıhlamur la gerçekten güzel oluyor. Eylül de baya beğendi. Zaten içinde muz olsun yeter ona😀 Afiyetler olsunn🙋🙋