Ana içeriğe atla

Eylül'ün odası 💛

Herkese merhaba 🙋  Bugün sizlerle eylül için yeni hazırladığım odayı paylaşacağım . Eylül doğmadan önce ona oda yapmak istemedim çünkü yanımda uyusun istiyordum. Minik bir besik aldım ve yatagimin yanına koydum. Ama benim küçük kızım büyüdü ve artık beşiğe sığmaz oldu🙈 büyük beşiği salonda duruyordu gündüz uykusunu orda gözümün önünde uyusun diye oraya koymuştum yani elimden geldigince gözüm üstünde olsun istiyordum. Büyük besigini yatak odasına taşımak istedik ama evimiz küçük olduğu için sigdiramadik . Bizde 1 yaşından sonra yapalım dedigimiz odayı şimdi yapmaya karar verdik. Bu oda misafir, camasir ve utu odasiydi. Ayrica kullanmadigimiz esyalari kutulayip buraya koymustuk. Simdi kizimin odasi oldu. Buyrun eylül kuşun odasına hoşgeldiniz 😊

Besigimiz babaanne ve dedemizden hediye☺
Çok büyük bir dolap almak istemedik bir süre bunu kullanıp daha sonra bu dolabı mutfağa taşımak eylül e uygun bir dolap almakti amacım biraz daha buyusun öyle yapacagim😊
dolapta anane ve dedemizin hediyesi oldu ☺


 Bu tatlı peluslarda arkadaşım ve ablamın hediyeleri😊
 Bu şemsiyeleri markette gördüm ve hemen odada hayal edip aldım. 3 ü 5 tl😊


 Eylul yazısını da arkadaslarimiz almış çoook begendik💛
 Bu da benim iki yıl önce English home dan aldigim paspas kızımın odasına nasip oldu 😊

Fazla birsey almadan elimizdeki imkânlarla yaptık bu odayı. Önemli olan çok çok paralar dökmek değil de böyle emek sarfetmek bence. Birkaç haftadır eşya taşıma bu odada ki eşyalari toplama ve ufak tefek eksigini giderme odayı baştan aşağı silme temizleme derken baya bir ugrastik ancak sizlerle paylaşabildim. Okuduğunuz için teşekkürler tekrar görüşmek üzere hoşçakalin 💜😊

Yorumlar

  1. Çok tatlı ve şirin olmuş güle güle büyüsün odasında ☺️

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker olmuş ya😍 Güzel günlerde büyüsün 😇

    YanıtlaSil
  3. Odasi cok guzel kaderide guzel olsun inşallah:))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir odası prensesin bir ömür boyu mutlu olun inşallah 😊

    YanıtlaSil
  5. Oyy saglik huzur icinde uyusun kuzucuk insallah annesi.Semsiyeleri ayri bir sevdim ama ben 😘💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende görünce bayıldım onlara ya çok sağol canım bnm 😊

      Sil
  6. Önemli olan içinize sinmesi, benim de oğlumun odası beyaz ağırlıklı . Odaya ferahlık katıyor. Emeğinize sağlık. Güzel günlerde uyusun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle ☺ çok teşekkürler inşallah 💛

      Sil
  7. mutlu günlerde kullansın odasını minik Eylül . Çok güzel bir odası olmuş, o paspastan ben de almıştım, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O paspasin benden çektiği nedir bir bilseniz onu her yerde görmek istiyorum kafama göre birgün salona birgün mutfağa birgün yatak odasına taşıyorum 🙈 şimdi kalıcı olarak yerleşti oraya rahatladı yani😀 çok teşekkür ederim 💕

      Sil
  8. Zamanla hersey oluyor canım, gule gule saglikla buyusun insallah. 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım aynen çok sağol inşallah, sevgiler 💛 😊

      Sil
  9. Çağla süper olmuş: ) ben.doğmadan yaptım ertuğrul un.odasını hala kullanmıyor beraber yatioz oglumla 🙈🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde daha bisüre beraber yatariz canım bırakmam yalnız odada ağlar duymam diye korkuyorum yatsın yanımda biraz daha 😀

      Sil
  10. çok şirin olmuş, Eylül mutlulukla otursun odasında :)

    YanıtlaSil
  11. Sağlıklı,huzurlu,mutlu ve sevgi dolu bir aileniz olsun her daim. Miniğin odasını çook beğendim :)) Henüz çok küçüğüm ve bilgim hiç yok bu konularda ama kuzenlerimde ve çevremde gördüğüm kadarıyla erkenden oda ayırmak daha avantajlı oluyor ilerleyen yaşlarda gece kalkıp kalıp anne babaya gelme durumu çok yaşanıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım aynen eğer imkan varsa kendi odasinda yatmasi şart 😊 teşekkür ederiz 💜

      Sil
  12. Bebeklerin 1 yaşından sonra ayrı odada tek başlarına uyumayı öğrenmeleri çok önemli :) iyi yapmışsınız

    YanıtlaSil
  13. Ay çok tatlı olmuş:) Çok güzel bir oda

    YanıtlaSil
  14. yaa ne güzel inşallah benim de olur :)

    YanıtlaSil
  15. sağlıklı günlerde kullansın inşallah odasını Eylül...

    YanıtlaSil
  16. Çok güzel olmuş Eylül kuşun odası, bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine . Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen ö

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺ Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs... Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye serm

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları. Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçl