Ana içeriğe atla

Ne izliyorum: 13 reasons why 👍

Herkese merhaba 🙋  ilk ne izliyorum yazımı fi için yazmıştım ki hala izliyorum ve cok güzel ilerliyor👍 ne yazık ki tv dizilerinden iyice sıkıldık hep aynı şeyler malum. Yabancı dizi izlemeyi de sevdiğim için bu diziye bir şans verdim. Zaten çok öneri vardı bloglarda bu dizi hakkında.

Şu an 6.bölüme geçiyorum. Dizi güzel ilerliyor. Ama sanki biraz yavaş ilerliyor. Dizi eleştirmeni değilim tabi tamamen kendi fikirlerimi paylasiyorum. Konu güzel, oyuncular güzel ama pek akmiyor. Bazen sıkılıp kapatıyorum ki her bölüm sonuna kadar izlenmesi gereken bir dizi çünkü olaylar bölümün sonunda bağlanıyor. 
Dizi genel olarak söyle , konu bir lise de intihar eden bir kızın etrafında şekilleniyor. Özellikle yabancı dizi ve filmlerde sıkça rastladigimiz popüler öğrencilerin yeni gelene yaptığı zorbaliklari ve sonuçta genç bir kızı intihara sürüklemesi anlatılıyor. 

Her bölum ayrı bir kişii ve bu kızcagiza yaptığı kotu davranış ele alınıyor . Aslında küçücük sanılan bir şeyin dallanip budaklanip bir insanın hayatına mal olabileceği anlatılmış. Ne yazık ki gençlerin acimasizligi korkutucu....

Ayrıca şunu da belirteyim dizi bir roman uyarlamasiymis. 

Dizinin genel özeti ise soyle; 17 yaşındaki lise öğrencisi Hannah Baker intihar etmiştir. Lisenin parlak öğrencilerinden Clay Jensen bir süre sonra kapısında bir kutu bulur. Kutunun içinde 13 e kadar işaretlenmiş 7 tane kaset vardır. Kasetlerde Hannah kendisini ölüme götüren sebepleri tek tek anlatmıştır...

Dizinin yapımcılarından biri de Selena Gomezmiş . Şöyle ki kitabını okumuş çok beğenmiş ve yapimcinin yolunu tutmuş bunun dizisini yapalım diye😜

Bir de dizide şu dikkat çekiyorMuş ki ben bunu okuyunca fark ettim. Hannah ölmeden önce farklı olan ekran öldükten sonra daha koyu renklere bürünüyor. Yani normalde eskiye dönünce ekrana siyah beyaz bir efekt katılır ama bu dizide eskiye yani Hannah nın yaşadığı günlere dönünce ekran daha bir renkleniyor.  Bu da ölümün soğuk yüzüne baglaniyormus. 

Bana gore biraz yavas ilerlemesini  de benim Tezcanlı olmam ve hemen birseyler olsun istememe baglarsak izlenilebilir bir dizi. Tavsiyemdir. 

Sevgiler 💛

Yorumlar

  1. benim de bir dizi arayışım var ama daha heyecanlı sürükleyici bir diziye başlamayı istiyorum, bakalım hangisine başlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde başlayınca bize bir tanıtım yaparsiniz bizde izleriz 😊😊

      Sil
  2. benim de upuzun listemde bu dizi, ben de çok sabırsızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Izlemenizi öneririm bende daha 6.bolumdeyim ama güzel ilerliyor 😊

      Sil
  3. Eline sağlık. Izlediğim tek dizi Kara Sevda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oda güzel bir dizi bende arada bakıyorum 😊

      Sil
  4. Duymuştum bu diziyi ama bu ara pek bir şey izleyemiyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende gece bakıyorum bazen uyuyakaliyorum falan gece uyumasa benim
      Cadı bende bakamam 😀

      Sil
  5. Konu güzelmis aslinda :) ama brnde tez canliyim canm bana görede degil o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😀 yinede zaman bulursan bir bak derim biraz yavaş ta ilerlese merak uyandırıyor izletiyor kendini tatlim😊

      Sil
  6. ben de okul yani seminerler bitince izlemek için film ve dizi listesi oluşturuyorum not aldım bunu da

    YanıtlaSil
  7. ben çok sabırsız olduğum için dizileri hiç sevmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😀😀 bende bazen zor geliyorum dizinin sonuna

      Sil
  8. Merakla geldim okumaya. Ben de yabancı dizilerden seçiyorum genellikle ve bunu duymamıştım. Sen de benim gibiymişsin :) yavaş akan dizileri sevmiyorum (hele ki annelik sonrası kıymetli zamanlarda değil mi :P). Ama uzun vakitler için de keyifli bir diziymiş. Tamamen çıkarmadım listemden.
    Eline sağlık, sorularımın cevaplarını da vermişsin ❤ Dizi yazmaya devam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten kısıtlı bir zamanımız var boşa harciyormusum gibi geliyor eskiden olsa 13 bölümü bi günde izlerdim😜 çok teşekkür ederim yorum icin izleyebildigim sürece yeni diziler filmler paylaşacağım 😊 sevgiler 💛

      Sil
  9. Tez canlılardan biriside benim.Paylaşım için teşekkürler.Fırsat bulursam izlemeye çalışırım.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. ben izlemiyorum vaktim yok ki hiç :'(

    YanıtlaSil
  11. Merhaba izleyiciler bölümünden blogunuzu izledim. Sizde benim blogumu takip ederseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  12. Konu yavaş ilerliyorsa hiç dayanamam ki normal yaşamımda yavaş ilerleyen hiçbir olaya sabrım yoktu :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine . Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen ö

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺ Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs... Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye serm

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları. Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçl