Ana içeriğe atla

Sana çok iyi bakacağım tatlım ☺

Herkese merhaba 🙋  Bugün biraz sohbet gibi olsun istedim yazım. Bugün eylül biraz gec uyudu birde misafirim olduğu için ancak şimdi bloguma bakabildim.

Eylül ü kucağıma verdikleri zaman ona bakıp içimden sana çok iyi bakacağım tatlım demiştim. Kurdan gibi parmakları uzun uzun elleri ayakları vardı. Birde kırpık gözleri. Zar zor açtığı gözlerle nereye geldim ben ya bakışı atan minik bebek. O gece hamileyken yaşadığım bobrek sorunumdan dolayı ne yazık ki bebegimle hiç ilgilenemedim. Biraz annem biraz kayinvalidem biraz hasan ilgilendi, sırayla uyudular. Sadece emzirme çalışmaları esnasında alabiliyordum. Tabii o günü öyle hayal etmemiştim. Hayallerimin hiçbirinde hastalanacagim yoktu. Tabii ağrım olur diyordum ama bebegimle İlgilenince geçer.  Öyle olmadı... her neyse kötü günler geride kaldı çok şükür. Şimdi gayet iyiyim. Ama biliyordum ki ona çok iyi bakacaktim. Ve benim bakimima olan ihtiyacı bitene kadar bazen onunla birlikte oturup aglasamda bazen gucumun bittiğini hissetsemde bazen çok yalnız kalsamda ona çok iyi bakacaktim.

Diyeceksiniz ki ne alaka😀 hoooooop o duygusal havadan çıkıyoruz hemen🙌🙌
Bugün akşam biraz dolasmaya çıktık ve çiçek böcek ev eşyalari mutfak eşyalari yapı malzemeleri falan satan bi yere ugradik. Amacım kaktus ve fesleğen almakti ama ben bir de çok tatlı şeker minik bir çiçek alıp çıktım. Eve gelince çiçeğe biraz su verdim ve içimden yine aynı cümleyi söyledim. " sana çok iyi bakacağım tatlım. "
Sonra kendi kendime güldüm 😊 heralde bu bende bakımıma ihtiyaç duyan her hangi bir canlıya karşı içimden gelen ilk cümleydi. Evet iyi bakacağım bu bir bebek bir çiçek ne olursa olsun iyi bakacağım. Benim kalbimden gelen bu... 💛

Benim güzel tatlı minik kalanchoem. Sana kısa bir isim bulmamız gerekecek. Hey belki senin ismini okuyan arkadaşlarım seçer ne dersin tatlım. O zaman küçük bir rica hadi bakalım bu uzun isimli şeker çiçeğe benim seslenebilecegim bir isim secelim sevgili arkadaşlarım onerilerinizi yorum olarak bekliyorum😍 herkese iyi geceler başka bir yazıda tekrar görüşmek üzere 💜

Yorumlar

  1. Çok duygulandım okuyunca yaa :)) Sağlıklı,huzurlu,mutlu bir hayatınız olsun bebeğinizden,eşinizden hiç ayrılmayın inşallah. Ama isim konusunda biraz tıkandım aklıma pek bir şey gelmedi pembiş falan da çok sıradan başka arkadaşlara paslıyoruum ben :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim (:

      Bence pembişte gayet güzel aklıma yazıyorum canım iyi dileklerin için tekrar çok sağol 💛😊

      Sil
  2. Yaa cok tatli bir annesin. :) Kalanchoe de muhtesem. Bende de turuncusu var. Adi da SUBAT :) Isim onerisinde bulunamayacagim, ama benim Subat'in adi belki biraz ilham getirir diye soylemek istedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oncelikle çok teşekkür ederim ☺ kızımın adı eylül minik tatlı kalanchoemin adı da bir ay ismi olabilir aslında bunuda kafama yazıyorum şu an 😀

      Sil
  3. iiiiiiiiiiii minik kadın herseye çok iyi davrandığın gibi kalancohi nede iyi bakarsın amma velakin benim 2 cicagim var onlarda asla solmayıp ben kadar ve ben gibide kimse sevip bakıp büyütmez ikinizide cohgk seviore canlarim....
    N O T. EYLÜL BUBASI��������
    eylül annesi sana rakip geliyor gibi ������

    Hasan Defter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa hosgeldin hayatimmm😀😀 çok sasirdim🙈 bizde seni çok seviyoruz eylül babasi aynen öyle bize senin gibi güzel kim bakabilirki 💛 rakibim sen ol yaa yeter ki 😀

      Sil
  4. Bence adı mayıs olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet buda güzel bunuda yazdım 😊😊 teşekkür ederim ☺

      Sil
  5. Kolay gelsin, iyi bakacağına eminim. :) valla aklıma isim olarak Pembe geldi bir tek.:))

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Vaov süper öneri leyla ile mecnun hastasıyım aynı zamanda ordan da bir çağrışım olabilir teşekkür ederim😊

      Sil
  7. çiçekleri ben de çok severim, bence ismi Nezaket olsun :))) çok zarif bir çiçekmiş çünkü. ben hiç isim vermiyorum çiçeklerime, ben de vereceğim bana da ilham kaynağı oldu bu yazı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nezaket çok güzel daha kısa nazikte diyebilirim aslında 😀 ilham olduysa ne mutlu bana o zaman sizde belki bigün çiçekleriniz ve isimleriyle ilgili bir yazı yazarsiniz bende keyifle okurum 😍

      Sil
    2. düşünmeye başladım ben de, umarım :)

      Sil
  8. Maaşallah! sağlıklı ömürler dilerim :)

    YanıtlaSil
  9. Ey coo de ona 😁 eylüln ey i olsun muhakkak 😁 ayy cok tatli ama bakilmicak gibi mi o tontissss masallah 😘 nazar deymesin hepsine.saglikli sihhatli olsunlar onlara güzel bakalim bizde 💕💕😘😘 sevgi pıtırciklari siziii 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahah😁😁 Sağol tatlimm bnm hepsi insallahhh💙

      Sil
  10. Joe olsun adi asil adina da benziyor :)) bu arada ben.cicek hic bakamadim hep soldurdum almiyorum artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu da yazdım listeye canım ☺ ya çiçek konusu biraz zor yani bi acıyor sonra bi bakıyorsun soluveriyor benimde çooook çiçeğim soldu ama her bahar özenir alırım tekrardan 😊

      Sil
  11. Ben hiç yetiştiremiyorum çiçek :) üzerine düşünce kuruyup gidiyor 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çoğu çiçeğim kurudu canım ama yine ozenipte alıyorum işte 😊

      Sil
  12. Çiçek yetiştirme konusunda çok beceriksizim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çiçeklerim soluyor kuruyor çoğu zaman ama yeniden alıyorum 😊

      Sil
  13. Kalanchoemin yeni adını nezaket kısaca nazik koydum herkese fikirler icin tesekkur ederim, eşim bunu seçti 😀

    YanıtlaSil
  14. Hayatımın hiç bir evresinde çiçek bakamamış bir insan olarak görünce özeniyorum koklayıp azıcık sevip olduğu yere bırakıyorum. Kaktüsü bile susuzluktan öldürdüğümden uzaktan bakmak benim ve çiçekler için en iyisi. Güle güle büyüsün Nazikçiğin sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. Inşallah Allah bana da nasip eder ve anne olurum 😊

    YanıtlaSil
  16. Inşallah Allah bana da nasip eder ve anne olurum 😊

    YanıtlaSil
  17. Bende beklerim bloguma http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah canimmm 💙💙 hemen geliyorum 😊

      Sil
  18. Bende cicek yetistirme konusunda pek basarili degilim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende camın önüne koydum her gün azcık su veriyorum ciceklerime bakalım ne kadar dayancaklar ama internette okudum zaten böyle çiçekler illa ki soluyor , solana kadar aynen devam 😊😊

      Sil
  19. Pempiş olsun pempiş :))
    Kız pempiş diye seslenirsin :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine . Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen ö

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺ Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs... Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye serm

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları. Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçl