Ana içeriğe atla

Bebegi sallayarak uyutmak

Herkese merhaba. Bu sabah 8 bucukta uyandik. Eylül kız mama sandalyesinde otururken  ben kahvaltimizi hazırladım. Bi yandan eylül e buharda erik yumuşattim. Bugün Erikte son tadim günümüz sevdi bizim kız baya. Biz bir pazar klasigi olan patatesli yumurtamizi yerken o da kuru erigini yedi. Bunu da alerjisiz bitirdik. Çok az kaldı iki haftaya kalmadan kızım da bizle kahvaltı yapacak. Ne kadar hızlı buyuyorlar.  Zor anlarda zaman çok yavaş geçiyo gibi gelse de eylül un her geçen gün büyüdüğünü gördükçe zamanin aslında ne kadar hızlı geçtiğini anlıyorum.  Geçme diyorum bazen zaman geçme.  Kızımla daha çok zamanım olsun. Kızım hemen büyümesin hep dibimde kucagimda olsun. Hep anne kuzusu olsun🙈
Kahvaltimiz bitince her zamanki islere giriştim ev toplama bulasik toplama falan.. Hasan bugün mesaiye gitti.  Bizde ablalarim la annemde toplandık. Ablam geçerken bizi de aldı. Böylece o uzun yolu çekmedik. Annemle evlerimiz  tramvayla  1 saat mesafe de. Haliyle eylül le tramvay çok zor. Annem yine bizim için çeşit çeşit yemek yapmış. Afiyetle yedik. Muhabbet ettik özlem giderdik. Üç çocukla biraz zor oldu konuşmak ama onlar bizim hayatımızın rengi biraz oyun biraz yaramazlık biraz oyuncak kiskancligi derken gün bitti. Instagramda bugün cektigimiz birkac resim paylaştım bakmak isterseniz ☺ (Eylulannesiblog)

Aksam yine ablam eve bıraktı bizi. Aslında garip oluyor böyle hepimiz şehrin bir ucundayiz ama birbirimizi ozleyince bütün islerimizi ve uzakliklari bir kenara bırakıp bir araya geliyoruz. Insanlar arasındaki gerçek mesafe kalplerdeki mesafe bence. Eğer kalpte mesafe yoksa dünyanın bir ucunda olsa yine zaman ayirirsin sevdiklerine. Bazı insanlar var şimdi hayatımdan çıkardığım, zamanları bir türlü olmadığı için daha kızımı bile görmeyen ne kadar samimi arkadaşlarım... zaman insana bütün gerçekleri bir şekilde gösteriyor nasıl olsa.

Yoldu gelirken uyudu benim küçük pogacam. Normalde onu uyutmak için büyük çaba sarf eden ben haliyle böyle kolay uyuyunca şaşip kalıyorum.  Eylül u şu an ayağımda sallayarak uyutuyorum. Ben bebeklerde iki yaş öncesi uyku eğitimi ne inanmıyorumm bir bebek uyumazsa uyumuyor. Ve ben avaz avaz bağıran bebegimi duymazdan gelip ona kendi uyuması için zaman taniyamiyorum kiyamiyorum.  Emzikte veriyorum ayağımda da salliyorum. Siz siz olun büyük konuşmayın ki ben ikisinide yapmiycam diyodum ama bebek sürekli emmek isteyince emzige alısiyor, uykusuzluktan zombi olmuş ken de nasıl uyursa uyusun yeter ki uyusun diye sallamaya alısiyor. Öyle yani. Şimdi de salladım uyudu besigine koydum. Bende bloguma bakabildim sonunda ☺
Bu arada resim kotam dolmuş ekleyemiyorum onceki cogu posttaki resmimde silinmis açıkçası nasıl yapacağımı şu an bilmiyorum bunu okuyan ve bilen varsa yol gosterirse sevinirim. Ben bunu halledene kadar instagram hesabimdan(eylulannesiblog) ve facebook sayfamdan(eylulannesi) eylul kızın resimlerini takip edebilirsiniz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim herkese iyi geceler ☺

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları.

Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçla…

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine .

Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen öz…

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺
Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs...

Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye sermis…