Ana i├žeri─če atla

Eva oyun mat─▒ ­čĹŹ

G├╝ne┼čli bir Mart g├╝n├╝nden herkese gunaydin sevgili okuyanlar☺ Eylul kiz dun baya yorulmus 10 bucukta uyudu ve sabah 8 bucukta uyandik.┼×imdi gunun ilk uykusuna yatti.Bende o uyurken bug├╝n size ge├žen hafta eyl├╝l icin aldigimiz eva oyun matindan bahsedece─čim.
Asl─▒nda bu oyun mat─▒ 10+ olarak sat─▒l─▒yor. Ama ben 6 ayda bunu edinmek istedim ├ž├╝nk├╝ malum art─▒k 6 ayi bitirdik ama benim tospikin hi├ž y├╝z├╝st├╝ yatayim  biraz suruneyim gibi emeklemenin ├Ân a┼čamalarina girdi─či yok.├ľyle bir durum ki eyl├╝l k─▒z─▒ y├╝z ├╝st├╝ yatirdigim anda bas─▒yor ├ž─▒─čl─▒─č─▒.Bende biraz ara┼čt─▒rma yapt─▒m bu konuda neler yapabilecegime  dair.Y├╝z├╝st├╝ yat─▒r─▒p kar┼č─▒s─▒na sevdi─či bir oyuncak koydum olmad─▒.G├Â─č├╝s k─▒sm─▒n─▒ bir havluyu rulo yap─▒p destekleyerek kar┼č─▒s─▒na ge├žip ├ža─č─▒rd─▒m ├že┼čitli ┼čebeklikler yapt─▒m olmad─▒. ­čÖłOyun halisinin ├╝st├╝ne yatirdim o zaten 3 aydan beri deniyorum olmuyor. En sonunda bu mati ald─▒m puzzle ┼čeklinde rakamlar ├ž─▒kabildi─či i├žin ilgisini ├žekti. Hatta ilk a├žt─▒─č─▒mda baya kahkaha att─▒. Sonra bi bakt─▒m bizim k─▒z eskisi gibi hemen aglamiyo biraz zaman ge├žiriyo evanin ├╝st├╝nde. Surunmeye ├žal─▒┼č─▒yor  falan.E daha nolsn bu bana yetiyor  yani amac─▒m buydu zaten ├Âyle dursun ki zamanla emeklemeyi ke┼čfetsin. Aman nas─▒lsa emekliycek demeyin a dostlar.├çevremde emeklemeden y├╝r├╝yen hatta yurudukten sonra emeklemeyi ├Â─črenen ├žok bebek var ­čśÇ Ayn─▒ zamanda baya kal─▒n oldu─ču i├žin bunu oyun hal─▒s─▒ gibi kullan─▒yorum malum art─▒k eski oyun halisina s─▒gm─▒yordu.Bende yere battaniye serip koyuyordum.Simdi evayi oyun hal─▒s─▒ olarak kullan─▒yoruz.Biraz buyusun yine baya i┼čimize yarayacak bi oyuncak olacak hem renkleri hem yapboz olmasi a├ž─▒s─▒ndan. Fiyat─▒ da 25 ile 50 arasi de─či┼čiyor. Ben 9 tanesini  25 liraya aldim indirimden. E─čer benimki gibi y├╝z├╝st├╝ takilmayi  sevmeyen bebeginiz  varsa tavsiye ederim.
Herkese g├╝zel g├╝nler sevgili okuyanlar☺

Yorumlar

Yorum G├Ânder

Bu blogdaki pop├╝ler yay─▒nlar

Farmasi bebek ┼čampuan─▒ yorumlar─▒m

Herkese merhaba ­čÖő  bir s├╝redir Eyl├╝l i├žin, sevdi─čim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek ┼čampuan─▒n─▒ kullan─▒yorum. Sizlere de yorumlar─▒m─▒ yazma zaman─▒ geldi diye d├╝┼č├╝n├╝yorum ☺ ├ľncelikle ┼čampuan hakk─▒nda biraz bilgi vereyim. Sabun i├žermiyor ve bebitolarin hem sa├žlar─▒n─▒ hem v├╝cudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki do─čal zeytinya─č─▒ ile nemlendiriyor. Tabi ki g├Âz yakmayan bir form├╝lle geli┼čtirilmi┼č. Cilt pH ─▒ ile uyumlu. Paraben veya alkol i├žermiyor. Bebe─čimiz i├žin kullanabildigimiz gibi kendimiz i├žinde kullanabilece─čimiz bir  ├╝r├╝n. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis­čśÇ ve cok sevmi┼č. Yumu┼čac─▒k yap─▒yormu┼č sa├žlar─▒.

Eylul de g├Ârd├╝─č├╝m kadar─▒yla ger├žekten cildini kurutmuyor. Benim gibi k─▒zimda ├žok kuru bir cilde sahip. Bazen v├╝cudunun ├že┼čitli b├Âlgelerinde egzama tarz─▒ d├Âk├╝nt├╝ler olu┼čabiliyor. Bu ├╝r├╝n├╝ kullanmadan ├Ânce hep uni baby kulland─▒m ve ondan da ├žok memnundum. Ama bu ├╝r├╝nde de hi├ž d├Âk├╝lme olmad─▒ ve bu da beni ├žok cezbetti. Yumu┼čac─▒k oluyor hem sa├žla…

Hamilelikte bobrek b├╝y├╝mesi

Herkese merhaba ­čÖő  bug├╝n biraz bilgilendirici bir yaz─▒ yazmak istedim. ┼×ayet kendi ba┼č─▒ma gelen bu olay─▒ sizlere ayr─▒nt─▒l─▒ anlatmak istiyorum. O d├Ânemde ├žok arastirma yapm─▒┼č ama ya┼čayan birinin ayr─▒nt─▒l─▒ bir yaz─▒s─▒n─▒ bulamamistim. Umar─▒m ben yardimci olabilirim birilerine .

Hamileli─čimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakal─▒m ultrasonla ne alemdeler dedi. O g├╝ne kadar hi├žbir a─čr─▒ yasamamis olmama ra─čmen doktor bobregimin ├žok fazla b├╝y├╝me yapt─▒─č─▒n─▒ s├Âyledi.  Yani bu b├╝y├╝me olay─▒ 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Do─čuma da daha uzun s├╝re oldu─ču i├žin ilerleme riski varm─▒┼č. Doktorum ├╝roloji ye y├Ânlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir b├╝y├╝me oldu─čunu stent tak─▒lmas─▒ gerektigini i┼čte takilmazsa do─čumdan sonra bobregi kaybetme riski oldu─čunu falan s├Âyledi. Ee ne yap─▒lmas─▒ gerekiyorsa yapal─▒m dedik. Hamile oldu─čum i├žin sorumluluk alamayacagini s├Âyledi. Hangi doktora gitsek ayn─▒ cevap. Sonunda mecburen ├Âz…

Oyun hal─▒s─▒ gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺
Bug├╝n oyun hal─▒s─▒ konusunda birseyler payla┼čaca─č─▒m. ├ľncelikle oyun hal─▒s─▒ gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebe─čin ilgisini ├žeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebe─či sa─ča sola d├Ânmeye te┼čvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncaklar─▒ tutmaya ├žal─▒┼čan bebek neden sonu├ž ili┼čkisini ├Â─čreniyor bunu tutup ├žekersem bana do─čru gelir gibi. Baz─▒ oyun hal─▒lar─▒ daha fazla ayrntilara sahip. Mesela ├╝zerinde farkl─▒ dokular olan par├žalar eklenmi┼č bebek bunlara dokunarak farkl─▒ dokular─▒ kesfediyor. Ses ├ž─▒karan ya da alt taraf─▒nda  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses ├ž─▒kaca─č─▒n─▒ kesfediyor vs vs...

Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu s├╝re k─▒s─▒tl─▒. Yani ben eyl├╝l kiz ├╝zerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbe┼č dakika oyalanir. Bende bunun i├žin evin bi k├Â┼česine oyun hal─▒s─▒ bi k├Â┼česine battaniye sermis…