Ana içeriğe atla

Uyku günü ☺

Herkese merhaba ☺ Bugün inanılmaz sakin bir gün geçirdik kızımla. 7 bucuk aydır ilk kez  10 bucuga kadar uyuduk. Dün açık hava çarptı heralde. Tabi saat başı kalkıp emmek istedi 5 dk emip tekrar uyudu ama yine de bu uyku bana çok iyi geldi. Sabah hasan ise gidince Biz devam ettik uykuya☺ sonra çok mutlu bir şekilde uyandık. Kahvaltimi yaptım. Eylül kızada yarın kahvaltıya başlayacağım. Doktor süt ürünlerini bir süre kesmemizi söyledi. O yüzden yoğurt tadimi yaptirmadim. Bir ay sonra falan deneyin dedi. Malum kefirde de alerji yaşadık. Zaten iki gün kaldı bende yarın başlayım diyorum yumurta ıhlamur falan. Kendi yaptığım peynir dokunmamisti birazda peynir koyarım bakalım yiycekmi.

Bugün oyuncak temizliğine devam ettik sabahta bahsettigim gibi. En son banyoyu da temizledim ve temizliğim bitti. Yani eylul le birlikte yapabileceğim kısım bitti. Havalar isinsin daha ayrıntılı yaparım. Yapılacak birsey yok annem kayinvalidem ablalarim yakin arkadaslarim hepsi çalışıyor o yüzden kendim yapmam lazim☺ akşam hasan geldi almamız gereken birkaç birsey vardı metroya gittik. Hava ne kadar sogukmus meğer dışarı çıkınca anladım.  Bugün bizim burda pazar vardı ama  hasan gelince çıkarız diye cikmamistim iyiki de cikmamisim. Marketten birkaç sebze aldık artık. Çıkma sebebim eylül e son aldigim pişik kremi ne yazık ki ise yaramadı. Nivea ya geri döndük. Ama metroda diğer yerlere göre daha ucuz olduğunu farkettim. Diğer çoğu yerde 30 tl iken metroda 20 tl idi ordan aldım. Ayrıca artık çorba ve yemeklere başlayacağım için ev yapimi dogal tarhana çorbası aldım.

Ilk kez deneyeceğim bakalım güzel mi☺ eve döndük akşam misafirlerimiz vardı. Çay kahve içtik sohbet ettik. Gittiler eylül kızı uyuttum bulasik lari topladım şimdi ancak bloguma bakabildim. Evet bugunde bunları yaptık.  Malum bebekli hayat fazla bir atraksiyonumuz yok. Okuduğunuz için teşekkürler iyi geceler 👋☺

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları.

Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçla…

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine .

Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen öz…

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺
Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs...

Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye sermis…