Ana içeriğe atla

Eşyalari kutulara ayirmak☺

Herkese merhaba☺ Bugün eskisehir çok soğuk bizde haliyle evdeyiz. Az önce eylül kızın erik tadimini yaptırdım. Kuru erigi buharda yumuşatıp verdim. Ben peyman in erigini kullandım. Biraz eksi haliyle,eylül eksiyi sevmiyo sanırım ama erigin tadı hoşuna gitti. Baya emdi her yere sürdü falan. Instagramda resimlerimiz var bugün blw anlarimiza dair(instagram hesabim:@eylulannesiblog) bakmak isterseniz ziyaret edebilirsiniz☺

Bugün bebeginizin eşyalarını kategorilerine göre kutulara ayirirsaniz daha rahat ve pratik olacağına dair bir iki öneri vermek istiyorum. Ben eylül doğmadan önce bunu yapmaya karar verdim. Çünkü bu kutulama işini banyodada yapıyordum. Aradigin bir eşyayı bulmak için gerçekten pratik oluyor. Hatta yakında daha fazla küçük kutular alıp salondaki çekmecelerin içindeki eşyalari da kutulamayi düşünüyorum. Banyoda kutulama işlemini bi elimin altında olmasını istediğim her şeyi bir araya toplayarak  bir de sabunlari aynı kutuya koyarak yaptım. Bu kutuları pazardan aldım.


Eylül kızın eşyalarına gelince doğmadan önce çoraplarını kutuladım. Bu kutuyu ablam pazardan almış eylül için. Doruğa mavi eylül e nar çiçeği renginde ☺
Bu kutuyu ananesi içinde havlularla birlikte karaca home dan almış ben eylül un banyo malzemelerini doldurdum.
Bu kutuyu hasan aldi özenerek. Buna da alt değiştirme malzemelerini koydum.

Bu küçük kutuyu da emzik kutusu,tırnak makası işte küçük ıvır zıvırları koyarım diye English home dan almıştım.
Bu alttaki kutu en büyükleri,onu da pazardan ben aldım. Oyuncak kutusu yapmak için almıştım ama ilk aylarda pek oyuncagi olmadığı için hediye gelen büyük kıyafetlerini koyup dolaba kaldırmıştım. Şimdi kıyafetler eylül un dolabına,oyuncaklar kutuya doldu.☺
Benim kutuladıgım eşyalar Bunlar. Hem bir seyleri bulmak daha kolay oluyor hem de ortalık dağınık durmuyor.zaten bu oyuncak kutusundan eylül e her gün birkaç oyuncak  veriyorum. Ertesi gün onları koyup başka oyuncaklar veriyorum ki küçük hanım sıkılmasın. Tabi emeklemeye ve yürümeye başladığında beni beklemeden gidip kendi hepsini dokcek ortaliga 😀
Ben baya rahatlığıni yaşıyorum bu kutuların. Size de tavsiye ederim özellikle bebekli ailelere☺ okuduğunuz için çok teşekkür ederim tekrar görüşmek üzere içini akşamlar ☺




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları.

Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçla…

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine .

Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen öz…

Denebunu Mayıs ayı kutum geldii💚

Herkese merhaba 🙋  bugün öğlene doğru denebunu mayis ayı kutum elime ulaştı. Bende sizlerle kutu açılımı yapmak istedim😀 Bu benim ilk denebunu kutum. Üye olalı baya zaman oluyorum. Geçen Ayın sonunda bana uygun bir kutu olduğuna dair mail aldım ve çoook sevindim. Bugunde elime ulaştı.
Kutunun içeriği resimde gördüğünüz üzere 1 adet Huggies yeni doğan ıslak mendil. 4 adet doğadan yumuşak içim yeşil çay. 1 adet elidor kuru şampuan ve 1 adet signal white now cc diş macunu.


Huggies yenidogan ıslak mendilin içinde 56 tane var ve dokusu mükemmel. Yumuşacık. Havlu gibi. El değmeden üretilmiş. Yenidoğan bir bebeğin ağız kenarını avuç içlerini bile silebilecegimiz arka kısmında resimlerle anlatılmış. Kesinlikle parfüm yok. Tek kötü yani kilitli kapağı olmaması.  Bizim için tam ideal oldu bu ıslak Mendili yollamaları. Zaten şu anda ihtiyacimiz dahilinde bir ürün kendisi😀
Signal white now cc diş macunu 16 ml. Beyazlatma vaat eden bir ürün çoğu diş macunu gibi. Uzun süredir colgate kullanıyoru…