Ana içeriğe atla

Alternatif pişik kremi

Herkese merhaba sevgili okuyanlar☺
Bugün yeni aldigim ilk kez denedigim pişik kremi hakkında bilgi vereceğim. Öncelikle alternatif dememin sebebini açıklayim. Eylül doğmadan önce şampuan disinda bütün bakım ürünlerini annem uni baby den aldı. Sampuani ablam hazırladığı hediye paketinin içine koymuştu.o da uni baby idi. Uni Baby nin yağı Sampuani ve losyonundan çok memnunum hala devam ediyorum ama pişik kremi çok çabuk bitti.tamam pişik sorunumuz olmadı çok şükür ama 15 liralık bir ürün 15 gunde bitince değiştirme kararı aldık. Indirimli bebek ürünleri satan bir dükkana gittik ve Nivea nin kremini aldık. Internetten arastirdigimda baya iyi anlatilmisti. Geçen aya kadar Nivea kullaniyorduk  çokta memnunduk  ama almaya gittiğimde  bir baktım kalmamış ne zaman gelir belli de değilmiş. Daha büyük bir markete gittik 10 tl ye aldigim krem 29.50 olduğunu görünce çok şaşırdım.  Siz siz olun sürekli kullanmanız gerekecek bebek ürünlerini indirimden almayın sonra böyle kalıyor insan. Artık alalım bari dedik ben dedim bi yere daha bakalım.rossman a gittik orda da 25 tl idi.hasan burdan alalım o zaman dedi ama benim gözler diğer kremlerdeydi. Yine daha önce adını duyduğum babydream pişik kremini gördüm fiyati da 10 tl idi ve indirimde falan değildi. Almanya dan ithalmis. Baya da güzel bir ürün. Kıvamı Nivea ile ayni.Onun dışında pantenol ve e vitamini iceriyormus  ki e vitamini nemi cilde hapsetme ozelligine sahipmis. Herhangi bir renklendirici,paraben,parfüm yada katkı maddesi icermiyormus. Ekstra hassas ciltler için üretilmiş. Alman alerji ve astım Derneği tarafından onaylanmış. Bu ürünün yine aynı fiyata badem yağlisi falanda var. Ithal  bir ürün olduğu için sadece rossman  da satılması sanırım tek kötü yani. Simdilik diğer her şeyden memnunuz.yani piyasada yaklaşık 30 tl ye satılan Nivea pişik kremi ne alternatif bir ürün olarak tavsiye ediyorum.resmini de aşağı ekliyorum. Okuduğunuz için teşekkür ederim ☺

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine . Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen ö

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺ Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs... Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye serm

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları. Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçl