Ana i├žeri─če atla

Bebekle gezmek hem e─členceli hem zor ­čśę

Herkese merhaba ☺ Ba┼čl─▒ktan da tahmin edece─činiz ├╝zere bug├╝n eyl├╝l k─▒zla yollara d├╝┼čt├╝k.Eyl├╝l u giydir kendin giyin ├žanta haz─▒rla bebek arabas─▒n─▒  haz─▒rla derken zaten evden ├ž─▒kt─▒─č─▒n─▒zda yorgun oluyorsunuz ama bug├╝n bir g├╝ne┼č bir bahar gelmiski e┼čimle y├╝r├╝meye karar verdik.Istikamet en iyi arkadaslarimizin evine do─čruydu ki arkada┼č─▒m─▒n e┼či e┼čimin ├žocukluk arkada┼č─▒,arkada┼č─▒m ve ben onlar sayesinde tan─▒┼čt─▒k ve bir ka├ž y─▒ld─▒r s├╝ren bi arkada┼čl─▒k kurduk.Yak─▒n zamanlarda hamile kald─▒k ve bebeklerimiz aras─▒nda yakla┼č─▒k 3 hafta var.Yani dolay─▒s─▒yla eyl├╝l le bug├╝n gelecekteki kankasiyla bulustu☺ ├žok yorucu bir g├╝n ge├žirdik baya da e─člendik ve ┼čimdi eyl├╝l u uyuttum hemen yap─▒┼čt─▒m can─▒m tatl─▒m g├╝zelim bloguma­čśÇ ├Âncelikle yolda eyl├╝l k─▒z ├žok g├╝zel uyudu.asagida g├Ârece─činiz ├╝zere ⬇
Vard─▒─č─▒mizda her zamanki gibi hemen a├žt─▒ g├Âzlerini.├çevremdeki ├žo─ču bebekte bu sorun var bebek arabasindan  al─▒p yata─ča koydugunuz da g├Âzler kocaman a├ž─▒l─▒r tingir mingir rahat oluyo heralde araba onlara ☺ Neyse sohbet muhabbet kahve ├žay derken eyl├╝l un a┼č─▒r─▒ mizmizligina dayanamayan  ben arkada┼č─▒m─▒z─▒n arkada bulunan minnacik bahcelerindeki Sal─▒nca─ča ka├žt─▒m eyl├╝l u de al─▒p. E malum iki yaramaz a─čz─▒n─▒ a├ž─▒p a─člamaya ba┼člay─▒nca kafa kald─▒rm─▒yor. ALLAH ikiz annelerine sab─▒r versin☺ Sal─▒nca─ča bay─▒lan eyl├╝l k─▒z orda kuca─č─▒ma bay─▒ld─▒ resmen⬇
Benim sa├ža ba┼ča bak ya anne sa├ž─▒ modeli­čśü­čśü

Aksam bizim kocalar geldi biraz gezelim diye evden ├ž─▒kt─▒k solu─ču Urfa Kebap restaurant─▒nda aldik tabi e┼čim  bu konuda uzman.Kendisi  bir urfal─▒ kadar bilgili ve bir urfal─▒  kadar urfa yemeklerinin  hayran─▒d─▒r.Hemen tepsi kebap siparis etti.Arkadaslar ba┼čka ┼čeylerde s├Âyleyelim biz bunla doymayiz  falan dediysede soyletmedi ve kimse soylemedigine pi┼čman 

Eveeet bu tabakla masadaki t├╝m a├žlar doydu­čśÇ ├╝st├╝ne meyve ve ├žay servisi olan bu mekan─▒ tuttum tum eskisehirlilere tavsiye ederim ama e┼čimin  deyisiyle hafta ici ve ya daha ge├ž saatlerde gidilirse hem ikramlar─▒ daha ├žok oluyor hemde ortam daha rahat oluyormu┼č ☺biz ak┼čam 7 bu├žuk gibi gittik baya kalabalikti.

Ordan ├ž─▒kt─▒─č─▒m─▒z da tabi dururmu  bizim mide onca ┼čeyin ├╝st├╝ne tatl─▒ yemeden.DURMADI ve bu sefer ortak bi kararla ├ľzdilek  AVM ye gittik bizim bebek arabas─▒n─▒  uyumu┼č olan kankimiz yusuf o─član a  verdik bizde eyl├╝l k─▒z─▒ yusuf o─član in kangurusuna  bindirdik☺ Ordada tatlilarimizi  yiyip olays─▒z bi ┼čekilde evlere da─č─▒ld─▒k­čśÇ yani demek o ki gezmek iyidir arkada┼člar gezin bol bol gezin gen├ž yada  ya┼čl─▒ olun ya da ne bileyim k├╝├ž├╝k bebeginiz olsun gezin.Hayat kendinizi eve kapat─▒p duvarlara bakacak kadar uzun de─čil. Hi├žbi yere gidemiyosaniz  k├Â┼čedeki  parka gidin.Gidin iste☺Had─▒ iyi geceler ­čĹő



Yorumlar

Bu blogdaki pop├╝ler yay─▒nlar

Farmasi bebek ┼čampuan─▒ yorumlar─▒m

Herkese merhaba ­čÖő  bir s├╝redir Eyl├╝l i├žin, sevdi─čim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek ┼čampuan─▒n─▒ kullan─▒yorum. Sizlere de yorumlar─▒m─▒ yazma zaman─▒ geldi diye d├╝┼č├╝n├╝yorum ☺ ├ľncelikle ┼čampuan hakk─▒nda biraz bilgi vereyim. Sabun i├žermiyor ve bebitolarin hem sa├žlar─▒n─▒ hem v├╝cudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki do─čal zeytinya─č─▒ ile nemlendiriyor. Tabi ki g├Âz yakmayan bir form├╝lle geli┼čtirilmi┼č. Cilt pH ─▒ ile uyumlu. Paraben veya alkol i├žermiyor. Bebe─čimiz i├žin kullanabildigimiz gibi kendimiz i├žinde kullanabilece─čimiz bir  ├╝r├╝n. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis­čśÇ ve cok sevmi┼č. Yumu┼čac─▒k yap─▒yormu┼č sa├žlar─▒.

Eylul de g├Ârd├╝─č├╝m kadar─▒yla ger├žekten cildini kurutmuyor. Benim gibi k─▒zimda ├žok kuru bir cilde sahip. Bazen v├╝cudunun ├že┼čitli b├Âlgelerinde egzama tarz─▒ d├Âk├╝nt├╝ler olu┼čabiliyor. Bu ├╝r├╝n├╝ kullanmadan ├Ânce hep uni baby kulland─▒m ve ondan da ├žok memnundum. Ama bu ├╝r├╝nde de hi├ž d├Âk├╝lme olmad─▒ ve bu da beni ├žok cezbetti. Yumu┼čac─▒k oluyor hem sa├žla…

Hamilelikte bobrek b├╝y├╝mesi

Herkese merhaba ­čÖő  bug├╝n biraz bilgilendirici bir yaz─▒ yazmak istedim. ┼×ayet kendi ba┼č─▒ma gelen bu olay─▒ sizlere ayr─▒nt─▒l─▒ anlatmak istiyorum. O d├Ânemde ├žok arastirma yapm─▒┼č ama ya┼čayan birinin ayr─▒nt─▒l─▒ bir yaz─▒s─▒n─▒ bulamamistim. Umar─▒m ben yardimci olabilirim birilerine .

Hamileli─čimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakal─▒m ultrasonla ne alemdeler dedi. O g├╝ne kadar hi├žbir a─čr─▒ yasamamis olmama ra─čmen doktor bobregimin ├žok fazla b├╝y├╝me yapt─▒─č─▒n─▒ s├Âyledi.  Yani bu b├╝y├╝me olay─▒ 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Do─čuma da daha uzun s├╝re oldu─ču i├žin ilerleme riski varm─▒┼č. Doktorum ├╝roloji ye y├Ânlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir b├╝y├╝me oldu─čunu stent tak─▒lmas─▒ gerektigini i┼čte takilmazsa do─čumdan sonra bobregi kaybetme riski oldu─čunu falan s├Âyledi. Ee ne yap─▒lmas─▒ gerekiyorsa yapal─▒m dedik. Hamile oldu─čum i├žin sorumluluk alamayacagini s├Âyledi. Hangi doktora gitsek ayn─▒ cevap. Sonunda mecburen ├Âz…

Denebunu May─▒s ay─▒ kutum geldii­čĺÜ

Herkese merhaba ­čÖő  bug├╝n ├Â─člene do─čru denebunu mayis ay─▒ kutum elime ula┼čt─▒. Bende sizlerle kutu a├ž─▒l─▒m─▒ yapmak istedim­čśÇ Bu benim ilk denebunu kutum. ├ťye olal─▒ baya zaman oluyorum. Ge├žen Ay─▒n sonunda bana uygun bir kutu oldu─čuna dair mail ald─▒m ve ├žoook sevindim. Bugunde elime ula┼čt─▒.
Kutunun i├žeri─či resimde g├Ârd├╝─č├╝n├╝z ├╝zere 1 adet Huggies yeni do─čan ─▒slak mendil. 4 adet do─čadan yumu┼čak i├žim ye┼čil ├žay. 1 adet elidor kuru ┼čampuan ve 1 adet signal white now cc di┼č macunu.


Huggies yenidogan ─▒slak mendilin i├žinde 56 tane var ve dokusu m├╝kemmel. Yumu┼čac─▒k. Havlu gibi. El de─čmeden ├╝retilmi┼č. Yenido─čan bir bebe─čin a─č─▒z kenar─▒n─▒ avu├ž i├žlerini bile silebilecegimiz arka k─▒sm─▒nda resimlerle anlat─▒lm─▒┼č. Kesinlikle parf├╝m yok. Tek k├Ât├╝ yani kilitli kapa─č─▒ olmamas─▒.  Bizim i├žin tam ideal oldu bu ─▒slak Mendili yollamalar─▒. Zaten ┼ču anda ihtiyacimiz dahilinde bir ├╝r├╝n kendisi­čśÇ
Signal white now cc di┼č macunu 16 ml. Beyazlatma vaat eden bir ├╝r├╝n ├žo─ču di┼č macunu gibi. Uzun s├╝redir colgate kullan─▒yoru…