Ana içeriğe atla

Destek minderi (c yastik)

Herkese merhaba ☺ Bugün size hamilelik donemimde aldigim hala da kullandigimiz c yastiktan bahsedeceğim. Hamilelik döneminin ortalarinda malum bel ağrıları falan derken gece rahat uyuyamiyor insan. Hangi yastığı denesem olmadı. Biraz araştırdıktan sonra bu yastığı keşfettim ve fiyatida çok uçuk olmadığı için gidip aldım. Hamilelik ve bebekle ilgili çoğu şey de uçuk fiyatlar var bildiğiniz üzere.  Bu yastigin fiyati markalarina göre değişiyor ben bibaby markasını 35 tl ye aldım. Sadece hamilelik dönemi için olsa alternatif seçenekler uretebilirdim. Ama bu yastık hamilelik döneminde bele destek olmakla kalmıyor aynı zamanda emzirme döneminde ve bebeğinizin ilk oturmaya başladığı dönemlerde yan destek olarak kullanılıyor. Ben her üç kullanımdan da faydalandim.

Gördüğünüz gibi bu yastık bebeginizin yeni oturmaya başladığı dönemler için çok ideal.
Hele eylül gibi kıpır kıpır bebekler için. Çünkü arkasına normal bir yastık koydugum da onu çekiyor kenara itiyor. Ama bunu kaldiramiyor biraz ağır ona göre. 

Emzirme döneminde özellikle benim gibi sezeryan dogum yapanlar icin ideal. Bebekler ilk haftalarda çok sık ve uzun emiyorlar bu sürede kucaginiza aldığınızda dikişlere baskı oluyor ve canınız aciyabiliyor. Ben ilk dönemlerde çok kullandım. Bebeği direk yastigin üzerine yasliyordum böylece kendim sadece arkadan destekledigim için hem dikisime baskı olmuyor hem kolum fazla yorulmuyordu. Ayrıca bu yastıklarin kılıfı fermuarli yani çıkarılıp yikanabiliyor ☺


Eger dikiş yeteneğiniz varsa farklı kumaşlar alıp kendinizde dikebilirsiniz. 

Yalnız bu yastık la beraber birde emzirme yastığı diye küçük bir yastık var fiyati 15 tl falan. O ürünü tavsiye etmem çünkü biz ilk alışverişte bilgisizce gidip aldık o heyecanla. Hiçbir şekilde kullanılmıyor zaten bebek ağlamaya başlayınca onu alayimda koluma takayim diye ugrasamiyorsun. Bebek belli bir yasa gelene kadar zaten yastık kullanımı sakincali yani bu yastığı hiçbir şekilde kullanamadik.

Umarim faydali olmuştur okuduğunuz için teşekkür ederim ☺


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları.

Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçla…

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine .

Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen öz…

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺
Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs...

Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye sermis…