Ana i├žeri─če atla

Bebek ve kitap ­čĺť

Herkese iyi ak┼čamlar sevgili okurlar☺ Bu Bir al─▒┼čveri┼č blogudur! ☺ Bug├╝n eyl├╝l un birka├ž eksi─čini almak i├žin Neoplus'a gittik.Hemde biraz hava alal─▒m istedik.Att─▒k eyl├╝l k─▒z─▒ arabaya y├╝r├╝yerek gittik.Allahtan  ├žok ├žok g├╝zel bir hava vard─▒.Bu arada gecen gun ablam iki ya┼č─▒ndaki yegenim Dorugumun bir oyuncagini bize vermisti bebek arabasi i├žin ideal bir oyuncak diye.Eylul normalde eline oyuncak verince ├žo─ču bebek gibi a┼ča─č─▒ atan bi bebek.Bu arabaya tak─▒ld─▒─č─▒ icin d├╝┼čme riski yok.Ayn─▒ zamanda oyun halisina da tak─▒labiliyor.Arabada eylulu baya oyaladi sonrada onu tutarak uyuyakaldi☺ ├Âncesinde bu tavsiyede  bulunmak istedim ☺⬇

Evet neo ya vardigimiz anda eyl├╝l k─▒z uyandi.Ilk adresimiz e bebek oldu tabiki.Bu ma─čazaya bay─▒l─▒yorum. A dan Z ye b├╝t├╝n bebek e┼čyalari var.Bide anneler beni anlar anne olunca s├╝rekli bebek e┼čyalari giysileri falan dikkatini ├žekiyor. Kendini unutuyorsun  bi s├╝re s├╝rekli ona bi┼čeyler almak istiyorsun  ki bu s├╝re bende hala bitmedi­čśÇ e bebekten eyl├╝l e minik bir kitap ald─▒k. Arastirdigim kadar─▒yla 6 aydan itibaren bebeklere ilgisini ├žekebilecek resimler g├Âstermek sa─č beyin geli┼čimi i├žin ├žok faydal─▒ymi┼č.Biz zaten eyl├╝l 3 ayl─▒kken zeka kartlariyla ba┼člad─▒k resimlere.Bu zeka kartlar─▒n─▒  ba┼čka bir postta  daha ayr─▒nt─▒l─▒ anlat─▒r─▒m ☺ Ayr─▒ca bir de banyolari daha e─členceli hale getirmek i├žin banyo oyunca─č─▒ ald─▒k. Zaten akl─▒m─▒zdaydi  biz bebek bakim odasindayken  babasi bulmu┼č ├žok be─čenmi┼č hatta posetini  a├žm─▒┼č inceliyomus  yani onu da babasi be─čenmi┼č oldu ki bende ├žok begendim☺


Eveet ordan ├ž─▒kt─▒k ve rossman a dald─▒k direk.Orda da bayadir be─čendi─čimiz bir oyuncak daha vard─▒ onu ald─▒k ve ├ž─▒kt─▒k.bu da s─▒rf biz be─čendik ve indirimde  bulduk diye al─▒nan  bir oyuncakti ama eyl├╝l de ├žoook sevdi ☺ Bu oyuncak ta bebek arabasi ve be┼či─če tak─▒labiliyor.
Eyl├╝l k─▒z bu arada mizmizlanmaya ba┼člad─▒ ve acikma sinyalleri veriyordu.Neo nun kendi bebek bakim odas─▒na gitmeyi pek tercih etmiyoruz ├ž├╝nk├╝ ├çok dar ve biraz pis oluyor.Tekrar e bebe─če d├Ân├╝p oran─▒n bebek bakim odas─▒n─▒ kullandik.Karnimizi bi g├╝zel doyurduktan sonra eve do─čru yola ├ž─▒kt─▒k.Ailece g├╝zel bi ak┼čam ge├žirmi┼č olduk.Okudu─čunuz  i├žin te┼čekk├╝rler ☺

Fisher price oyuncak:25 tl
K's kids banyo oyuncaklari:25 tl
Kitap:7.50 tl
Baby dream ye┼čil oyuncak:25 tl

Yorumlar

Bu blogdaki pop├╝ler yay─▒nlar

Farmasi bebek ┼čampuan─▒ yorumlar─▒m

Herkese merhaba ­čÖő  bir s├╝redir Eyl├╝l i├žin, sevdi─čim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek ┼čampuan─▒n─▒ kullan─▒yorum. Sizlere de yorumlar─▒m─▒ yazma zaman─▒ geldi diye d├╝┼č├╝n├╝yorum ☺ ├ľncelikle ┼čampuan hakk─▒nda biraz bilgi vereyim. Sabun i├žermiyor ve bebitolarin hem sa├žlar─▒n─▒ hem v├╝cudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki do─čal zeytinya─č─▒ ile nemlendiriyor. Tabi ki g├Âz yakmayan bir form├╝lle geli┼čtirilmi┼č. Cilt pH ─▒ ile uyumlu. Paraben veya alkol i├žermiyor. Bebe─čimiz i├žin kullanabildigimiz gibi kendimiz i├žinde kullanabilece─čimiz bir  ├╝r├╝n. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis­čśÇ ve cok sevmi┼č. Yumu┼čac─▒k yap─▒yormu┼č sa├žlar─▒.

Eylul de g├Ârd├╝─č├╝m kadar─▒yla ger├žekten cildini kurutmuyor. Benim gibi k─▒zimda ├žok kuru bir cilde sahip. Bazen v├╝cudunun ├že┼čitli b├Âlgelerinde egzama tarz─▒ d├Âk├╝nt├╝ler olu┼čabiliyor. Bu ├╝r├╝n├╝ kullanmadan ├Ânce hep uni baby kulland─▒m ve ondan da ├žok memnundum. Ama bu ├╝r├╝nde de hi├ž d├Âk├╝lme olmad─▒ ve bu da beni ├žok cezbetti. Yumu┼čac─▒k oluyor hem sa├žla…

Hamilelikte bobrek b├╝y├╝mesi

Herkese merhaba ­čÖő  bug├╝n biraz bilgilendirici bir yaz─▒ yazmak istedim. ┼×ayet kendi ba┼č─▒ma gelen bu olay─▒ sizlere ayr─▒nt─▒l─▒ anlatmak istiyorum. O d├Ânemde ├žok arastirma yapm─▒┼č ama ya┼čayan birinin ayr─▒nt─▒l─▒ bir yaz─▒s─▒n─▒ bulamamistim. Umar─▒m ben yardimci olabilirim birilerine .

Hamileli─čimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakal─▒m ultrasonla ne alemdeler dedi. O g├╝ne kadar hi├žbir a─čr─▒ yasamamis olmama ra─čmen doktor bobregimin ├žok fazla b├╝y├╝me yapt─▒─č─▒n─▒ s├Âyledi.  Yani bu b├╝y├╝me olay─▒ 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Do─čuma da daha uzun s├╝re oldu─ču i├žin ilerleme riski varm─▒┼č. Doktorum ├╝roloji ye y├Ânlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir b├╝y├╝me oldu─čunu stent tak─▒lmas─▒ gerektigini i┼čte takilmazsa do─čumdan sonra bobregi kaybetme riski oldu─čunu falan s├Âyledi. Ee ne yap─▒lmas─▒ gerekiyorsa yapal─▒m dedik. Hamile oldu─čum i├žin sorumluluk alamayacagini s├Âyledi. Hangi doktora gitsek ayn─▒ cevap. Sonunda mecburen ├Âz…

Denebunu May─▒s ay─▒ kutum geldii­čĺÜ

Herkese merhaba ­čÖő  bug├╝n ├Â─člene do─čru denebunu mayis ay─▒ kutum elime ula┼čt─▒. Bende sizlerle kutu a├ž─▒l─▒m─▒ yapmak istedim­čśÇ Bu benim ilk denebunu kutum. ├ťye olal─▒ baya zaman oluyorum. Ge├žen Ay─▒n sonunda bana uygun bir kutu oldu─čuna dair mail ald─▒m ve ├žoook sevindim. Bugunde elime ula┼čt─▒.
Kutunun i├žeri─či resimde g├Ârd├╝─č├╝n├╝z ├╝zere 1 adet Huggies yeni do─čan ─▒slak mendil. 4 adet do─čadan yumu┼čak i├žim ye┼čil ├žay. 1 adet elidor kuru ┼čampuan ve 1 adet signal white now cc di┼č macunu.


Huggies yenidogan ─▒slak mendilin i├žinde 56 tane var ve dokusu m├╝kemmel. Yumu┼čac─▒k. Havlu gibi. El de─čmeden ├╝retilmi┼č. Yenido─čan bir bebe─čin a─č─▒z kenar─▒n─▒ avu├ž i├žlerini bile silebilecegimiz arka k─▒sm─▒nda resimlerle anlat─▒lm─▒┼č. Kesinlikle parf├╝m yok. Tek k├Ât├╝ yani kilitli kapa─č─▒ olmamas─▒.  Bizim i├žin tam ideal oldu bu ─▒slak Mendili yollamalar─▒. Zaten ┼ču anda ihtiyacimiz dahilinde bir ├╝r├╝n kendisi­čśÇ
Signal white now cc di┼č macunu 16 ml. Beyazlatma vaat eden bir ├╝r├╝n ├žo─ču di┼č macunu gibi. Uzun s├╝redir colgate kullan─▒yoru…