Ana içeriğe atla

Bebek ve kitap 💜

Herkese iyi akşamlar sevgili okurlar☺ Bu Bir alışveriş blogudur! ☺ Bugün eylül un birkaç eksiğini almak için Neoplus'a gittik.Hemde biraz hava alalım istedik.Attık eylül kızı arabaya yürüyerek gittik.Allahtan  çok çok güzel bir hava vardı.Bu arada gecen gun ablam iki yaşındaki yegenim Dorugumun bir oyuncagini bize vermisti bebek arabasi için ideal bir oyuncak diye.Eylul normalde eline oyuncak verince çoğu bebek gibi aşağı atan bi bebek.Bu arabaya takıldığı icin düşme riski yok.Aynı zamanda oyun halisina da takılabiliyor.Arabada eylulu baya oyaladi sonrada onu tutarak uyuyakaldi☺ öncesinde bu tavsiyede  bulunmak istedim ☺⬇

Evet neo ya vardigimiz anda eylül kız uyandi.Ilk adresimiz e bebek oldu tabiki.Bu mağazaya bayılıyorum. A dan Z ye bütün bebek eşyalari var.Bide anneler beni anlar anne olunca sürekli bebek eşyalari giysileri falan dikkatini çekiyor. Kendini unutuyorsun  bi süre sürekli ona bişeyler almak istiyorsun  ki bu süre bende hala bitmedi😀 e bebekten eylül e minik bir kitap aldık. Arastirdigim kadarıyla 6 aydan itibaren bebeklere ilgisini çekebilecek resimler göstermek sağ beyin gelişimi için çok faydalıymiş.Biz zaten eylül 3 aylıkken zeka kartlariyla başladık resimlere.Bu zeka kartlarını  başka bir postta  daha ayrıntılı anlatırım ☺ Ayrıca bir de banyolari daha eğlenceli hale getirmek için banyo oyuncağı aldık. Zaten aklımızdaydi  biz bebek bakim odasindayken  babasi bulmuş çok beğenmiş hatta posetini  açmış inceliyomus  yani onu da babasi beğenmiş oldu ki bende çok begendim☺


Eveet ordan çıktık ve rossman a daldık direk.Orda da bayadir beğendiğimiz bir oyuncak daha vardı onu aldık ve çıktık.bu da sırf biz beğendik ve indirimde  bulduk diye alınan  bir oyuncakti ama eylül de çoook sevdi ☺ Bu oyuncak ta bebek arabasi ve beşiğe takılabiliyor.
Eylül kız bu arada mizmizlanmaya başladı ve acikma sinyalleri veriyordu.Neo nun kendi bebek bakim odasına gitmeyi pek tercih etmiyoruz çünkü Çok dar ve biraz pis oluyor.Tekrar e bebeğe dönüp oranın bebek bakim odasını kullandik.Karnimizi bi güzel doyurduktan sonra eve doğru yola çıktık.Ailece güzel bi akşam geçirmiş olduk.Okuduğunuz  için teşekkürler ☺

Fisher price oyuncak:25 tl
K's kids banyo oyuncaklari:25 tl
Kitap:7.50 tl
Baby dream yeşil oyuncak:25 tl

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine . Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen ö

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺ Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs... Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye serm

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları. Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçl