Ana içeriğe atla

Eylül kendine elbise aldı 😀

Herkese merhaba ☺ Bugün çok uykusuz bir şekilde uyandik. O nasıl bir uyanmak derseniz söyle ki eylül kız yarım saatte bir uyandı sonra tekrar daldı. Ama sürekli ağlayarak uyandigi ve kucağıma alana kadar Susmadigi için her seferinde kalkıp geri yattım. Normalde bu kadar kalkmaz baya şaşırttı beni hasta sandım ateşi falan yoktu heralde diş ağrısıdır dedim. Hasan da gece vardiyasinda olunca haliyle hasan da bende uykusuz kaldık. Nasıl oluyo bilmiyorum ama eylül yine çok enerjikti😀

 Bugün dünkü gibi bir hava yoktu yine serindi ama güneş çıkmıştı en azından kar yagmiyordu 😀 havayı görünce bugünü değerlendirmeliyiz dedik ve kahvaltimizi edip çıktık dışarı. Önce kayinvalidemlere ugradik eylül kızı sevdiler☺ ordan onlarla beraber çıktık kayinvalidemi işe bıraktık ve neo ya gittik. Neo bebekle zaman geçirmek için çok uygun bir alışveriş merkezi. Hem aradığımız hersey oluyor hem bebek bakim odası falan var hemde diğer yerlere göre daha serbest oluyor.
Eylül kıza elbise almakti amacımız. Açıkçası ben eylül e hep rahat kıyafetler aldım şimdiye kadar eşofman tarzı. Çünkü bebegin rahat etmesi gerektiğini düşünüyorum. Elbise giydirmeyide pek sevmiyorum şimdilik. Alma sebebim yakın zamanda kuzenimin nişanında giydirmek. Oraya da eşofman la gitmek olmaz 😀 zaten aldigim elbise de göreceğiniz üzere Penye kumaş ve bol. Yani yine rahatliktan yanayiz

Elbisemiz olmadığı için corabimizda yoktu. Altına giymeye çorap ve ayakkabı da aldık. 

Girmisken hepsini lc waikikiden aldim.Elbise 20 tl ayakkabı 20 tl corap (ikili) 15 tl. Eylül un bu hafta ici toplanan harcliklariyla kıyafetlerini aldık. Yani eylul kendine elbise almis oldu 😀

 Bizmi biz tabiki de evdekilerden ayarliycaz bişeyler onları giycez 😀  
Bunları aldıktan sonra biraz daha dolastik. Eylul u doyurdum. Sonra iyice yorgun düştük ve eve döndük. 
Bugunlukte bu kadar tekrar görüşmek üzere herkese iyi akşamlar ☺

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Farmasi bebek şampuanı yorumlarım

Herkese merhaba 🙋  bir süredir Eylül için, sevdiğim bir kardesimden hediye gelen Farmasi bebek şampuanını kullanıyorum. Sizlere de yorumlarımı yazma zamanı geldi diye düşünüyorum ☺ Öncelikle şampuan hakkında biraz bilgi vereyim. Sabun içermiyor ve bebitolarin hem saçlarını hem vücudunu kurutmadan temizlemeyi vaat ediyor. Icerigindeki doğal zeytinyağı ile nemlendiriyor. Tabi ki göz yakmayan bir formülle geliştirilmiş. Cilt pH ı ile uyumlu. Paraben veya alkol içermiyor. Bebeğimiz için kullanabildigimiz gibi kendimiz içinde kullanabileceğimiz bir  ürün. Ben denemedim, hasan  niye bilmiyorum ama denemis😀 ve cok sevmiş. Yumuşacık yapıyormuş saçları.

Eylul de gördüğüm kadarıyla gerçekten cildini kurutmuyor. Benim gibi kızimda çok kuru bir cilde sahip. Bazen vücudunun çeşitli bölgelerinde egzama tarzı döküntüler oluşabiliyor. Bu ürünü kullanmadan önce hep uni baby kullandım ve ondan da çok memnundum. Ama bu üründe de hiç dökülme olmadı ve bu da beni çok cezbetti. Yumuşacık oluyor hem saçla…

Hamilelikte bobrek büyümesi

Herkese merhaba 🙋  bugün biraz bilgilendirici bir yazı yazmak istedim. Şayet kendi başıma gelen bu olayı sizlere ayrıntılı anlatmak istiyorum. O dönemde çok arastirma yapmış ama yaşayan birinin ayrıntılı bir yazısını bulamamistim. Umarım ben yardimci olabilirim birilerine .

Hamileliğimin 28. Haftasinda rutin bir doktor kontrolune gittim. Doktorum birde bobreklerine bakalım ultrasonla ne alemdeler dedi. O güne kadar hiçbir ağrı yasamamis olmama rağmen doktor bobregimin çok fazla büyüme yaptığını söyledi.  Yani bu büyüme olayı 3 seviyede oluyormus ve benim 2.seviyedeymis. Doğuma da daha uzun süre olduğu için ilerleme riski varmış. Doktorum üroloji ye yönlendirdi, gittik. Devlet hastanesindeki doktor bobrek te ciddi bir büyüme olduğunu stent takılması gerektigini işte takilmazsa doğumdan sonra bobregi kaybetme riski olduğunu falan söyledi. Ee ne yapılması gerekiyorsa yapalım dedik. Hamile olduğum için sorumluluk alamayacagini söyledi. Hangi doktora gitsek aynı cevap. Sonunda mecburen öz…

Oyun halısı gerekli mi ?

Herkese merhaba sevgili okuyanlar ☺ iyi bir hafta gecirmenizi dilerim ☺
Bugün oyun halısı konusunda birseyler paylaşacağım. Öncelikle oyun halısı gerekli mi ? Evet Gerekli. Bebeğin ilgisini çeken oyuncaklar ve renkler sayesinde bebek orda biraz oyalaniyor ve biz anneler bu arada dinlenebiliyoruz. Bebeği sağa sola dönmeye teşvik ediyor. Tepesinde sallanan oyuncakları tutmaya çalışan bebek neden sonuç ilişkisini öğreniyor bunu tutup çekersem bana doğru gelir gibi. Bazı oyun halıları daha fazla ayrntilara sahip. Mesela üzerinde farklı dokular olan parçalar eklenmiş bebek bunlara dokunarak farklı dokuları kesfediyor. Ses çıkaran ya da alt tarafında  piyano olanlar var bebek oraya vurunca ses çıkacağını kesfediyor vs vs...

Bazen yere bir battaniye serip eline iki oyuncak verseniz de duruyor bebek milleti. Ama bu süre kısıtlı. Yani ben eylül kiz üzerinden konusuyorum. Bi koydugum yerde en fazla onbeş dakika oyalanir. Bende bunun için evin bi köşesine oyun halısı bi köşesine battaniye sermis…